... Termékcsere
 
Kategóriák

Termékcsere

Információk a termékcsere menetéről

Amennyiben a megvásárolt terméket cserélni szeretnéd, a következő lehetőségek közül választhatsz:

15 napon belül
Hozom-Viszem Csere futárral


Amennyiben a rendelésed az átvételétől számított 15 napon belül van, úgy a termékeket hozom-viszem csere keretében futárral kicseréljük!
A kívánt cseretermékeket egy új megrendelésként rendeld meg az oldalon, a megjegyzés mezőben megadva a cserélni kívánt termék nevét, cikkszámát és méretét, melyben segítségedre lesz a kapott számla. A szállítási módok közül válaszd a Hozom-viszem csere futárral szállítási módot, fizetési módok közül csak az utánvétet választhatod az utólagos elszámolás miatt (lásd lent)! Csomagold be a terméket és amikor a futár megérkezik a cserével, add oda neki! 
- Amennyiben nem azonos termékre cserélsz és árkülönbözet keletkezik, úgy drágább termék esetén a különbözetet a futár szedi be utánvét formájában, amennyiben olcsóbb terméket választottál, úgy ügyfélszolgálatunk utalja vissza a különbözetet a megadott bankszámládra! 
- Méretcsere esetén, (azonos termék, megegyező cikkszámmal), nem keletkezik árkülönbözet akkor sem, ha esetlegesen a vásárlás óta az adott termék ára megváltozott és az új megrendelésben az eredetitől eltérő ár szerepel. Ebben az esetben csak kicseréljük a terméket azonos áron és a csereszámlán többletként csak a Hozom-Viszem csere szolgáltatás díja szerepel, melyet a futárnál kell rendezni. 
A Hozom-Viszem csere díja értékhatártól függetlenül kedvezményesen: 1 890 Ft.
Így csak az új rendelés kiszállítását kell neked állnod, mert a csere termék visszaszállítását mi vállaljuk.


15 napon túl de 365 napon belül
Csere visszaküldéssel és levásárlás


Amennyiben a megrendelésed az átvételétől számított 15 napon túl de 365 napon belül van, úgy neked kell visszajuttatni a terméket hozzánk és a visszaküldött termék ára levásárolható áruházunkban.
A csomag visszaküldési címünk: SmartWeb Trade Kft., 1032 Budapest, Szőlő utca 76. 1/5.
Kérjük, töltsd ki a számlával együtt kapott vásárlói tájékoztató hátoldalát, és mellékeld a csomaghoz!
Miután visszaküldted a csomagot, a levásárolni kívánt termékeket egy új megrendelésként rendelheted meg az oldalon, a megjegyzés mezőben megadva a visszaküldött termék nevét, cikkszámát és méretét, melyben segítségedre lesz a kapott számla. A szállítási módok közül válaszd a Futárszolgalatot vagy GLS csomagpont szállítási módot, fizetési módok közül az utánvétet az utólagos elszámolás miatt (lásd lent)!
Levásárlás esetén új megrendelésed abban az esetben kezdjük el feldolgozni, mikor a cseretermék beérkezett átvételi pontunkra.
Amennyiben a levásárlás során árkülönbözet keletkezik, úgy drágább termék esetén a különbözetet a futár szedi be utánvét formájában. Amennyiben olcsóbb terméket választottál, úgy a fenmaradó összeget levásárolhatod áruházunkban egy következő rendelés alkalmával. Amennyiben levásárolható összeggel rendelkezel, jelezd azt az új megrendelés megjegyzés rovatában, feltüntetve a korábbi jóváíró számla számát. 

Termékcsere különbözet elszámolása
Termékcsere esetén kizárólag utánvétes fizetési mód lehetséges mert a cserélni kívánt terméket az új megrendelés számláján írjuk jóvá, így az új megrendelésed számláján csak a különbözet kerül elszámolásra. Drágább termék esetén a futárnál kell rendezned a különbözetet vagy ellenkező esetben visszautaljuk a különbözetet a megadott bankszámládra. 

Visszavétel feltételei
Csak eredeti csomagolásban visszaküldött, sértetlen árut áll módunkban visszavenni, amit még nem vettél használatba! A visszaküldött terméknek, abban az állapotban kell lennie, ahogy megkaptad. Természetesen kicsomagolhatod, felpróbálhatod. A visszaküldött áru sértetlenségét munkatársunk ellenőrzi. Ha a terméket használatba vetted, illetve nem tudod sérülésmentesen, tisztán (szagmentesen) visszajuttatni ügyfélszolgálatunknak, akkor nem áll módunkban visszavenni azt és a vásárló költségére visszaküldjük.
Egészségvédelmi és higiéniai okok miatt bizonyos termékeket nem áll módunkban cserélni. Ide tartoznak a fehérneműk, alsónadrágok, boxerek, bugyik, melltartók, sport melltartók, úszónadrágok, úszódresszek, fürdőruhák, bikinik (alsó és felső rész), zoknik stb.

Visszaküldés esetén utánvéttel feladott csomagot nem áll módunkban elfogadni. Kérjük, hogy a csomagot minden esetben "kísérőlevél belföldi postacsomaghoz" nyomtatványon értéknyilvánítással küld el részünkre. A visszaküldéshez igénybe veheted futárszolgalatunkat: térítés ellenében elhozzuk a csomagot. Igény esetén jelezd írásban ügyfélszolgálatunkon.

Ha a csomag átvételekor sérülést találsz a dobozon, rögtön az átvétel pillanatában jelezd a futárnak, akivel kárjegyzőkönyvet kell felvenni. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk szállítást érintő reklamációt elfogadni.

Bármilyen további kérdés esetén kérjük, hívd ügyfélszolgálatunkat a 20 411 4999-es telefonszámon, vagy írj nekünk e-mailt az ugyfelszolgalat@sportplaza.hu címre!

 

ITT DOLGOZOM, BESSENYEI BELA